به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    هر از چند گاهی شاهد دستاوردهای بزرگی از آزمایشگاه‌های گوگل هستیم. گوگل برخلاف بسیاری از شرکت‌ها که همه تلاش خود را معطوف به فروش و تولید محصولات جدید کرده‌اند، نوآوری‌های خلاقانه و کاربردی نظیر ماشین بدون راننده، عینک گوگل و حالا پروژه عظیم قدرت بینایی بخشیدن به ماشین را به پیش می‌برد. گوگل در تلاش است تا به کامپیوتر بیاموزد که چگونه چهره انسان را از دیگر موجودات زنده تشخیص دهد. این پروژه پیچیده به غول جستجوی جهان کمک می‌کند تا گام‌های بزرگی را در زمینه یادگیری ماشین بردارد و بدین ترتیب بینایی را به کامپیوترهای آینده هدیه کند.

    ادامه مطلب
    شوتینگ استارامینی
    شنبه 8 تير 1398 - 16:23
    بازدید : 121
    برچسب‌ها :

    حتی شنیدن کلمه “کسب درآمد اینترنتی ” بسیار وسوسه انگیز است ، درآمدی که این روزها خیلی از افراد به دنبال آن هستند .

    اما آیا طوری که مردم فکر میکنند رسیدن به درآمد اینترنتی آسان و راحت است ؟

    آیا کسب درآمد از اینترنت برای همه ممکن است ؟

    و اصلا مهمتر از همه : آیا در این حوزه اصلا پولی وجود دارد ؟

    و نکته مهم دیگر این که : اگر بخواهم کسب درآمد اینترنتی بکنم باید از کجا شروع کنم ؟

    در این مقاله ارزشمند و جامع به همه این سوالات پاسخ خواهیم داد و در کنار هم یاد میگیریم که چگونه با روش های صحیح شروع به کسب درآمد از اینترنت بکنیم .

    ادامه مطلب
    شوتینگ استارامینی
    دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 - 15:01
    بازدید : 110
    برچسب‌ها :

    وقتی سه دوست دانشگاهی نتوانستند غذایی سالم و با قیمت مناسب در محله‌شان در شهر واشنگتن بخرند، تصمیم گرفتند که مشکلشان را با راه انداختن رستوران خودشان حل کنند. ۱۳ سال از آن زمان گذشته و حالا رستوران‌ زنجیره‌ای “سوییت‌گرین” دست‌کم یک میلیارد دلار ارزش دارد.

    ادامه مطلب
    شوتینگ استارامینی
    دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 15:14
    بازدید : 124
    برچسب‌ها :

    راز موفقیت انسان های بزرگ چیست؟ این سوالی است که ممکن است ذهن بیشتر افراد را به سوی خود جلب کند زیرا انسان ها در طول زندگی خود همواره به دنبال راه هایی برای پولدار شدن، شاد زیستن و موفق زندگی کردن هستند. در ادامه راز موفقیت انسان های بزرگ را در زندگی مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این رمز و راز ها را بخشی از زندگی روزمره خود قرار دهید تا بتوانید با به کار بردن آن ها به اهداف تان بزرگ خود برسید.

     

    ادامه مطلب
    شوتینگ استارامینی
    دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 14:43
    بازدید : 131
    برچسب‌ها :

    داشتن زندگی رویایی آرزوی همه است. همه ما آرزو داریم کارهای بزرگ انجام دهیم و صاحب عالی ترین وضعیت ها باشیم. با این وجود بسیاری از ما به نتایج مطلوب خود دست نمی یابیم. شکایت می کنیم که موفقیت کافی در زندگی مان نداریم. همه ما این توانایی را داریم که در زندگی مطلوب خود را بسازیم. تنها باید بدانیم که چگونه آن را انجام دهیم؟

    ادامه مطلب
    شوتینگ استارامینی
    شنبه 31 فروردين 1398 - 14:46
    بازدید : 137
    برچسب‌ها :

    آموزش طراحی سایت امروزه یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند و البته در این میان سود جوهایی نیز وجود دارند .

    سئو در تبریز

    من ، امین لطفی ، در این مقاله کاملا جامع و رایگان قصد دارم روش های طراحی سایت و راه های آموزش طراحی سایت را با شما در میان بگذارم .

    اسراری که شاید در بیشتر مواقع به تازه کارها گفته نشود .

    اما قبل از شروع باید بدانیم که آموزش طراحی سایت یکی از مباحث مربوط به راه اندازی کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی است و همانطور که همه همراهان همیشگی رسانه امین میدانند این رسانه مرجع آموزش بازاریابی اینترنتی است .

    پس با این حال وظیفه این رسانه اطلاع رسانی درباره آموزش های صحیح است که آموزش طراحی سایت هم یکی از آنهاست .

    آموزش طراحی سایت و یاد گرفتن چگونگی ساختن یک وب سایت یکی از محبوب ترین آموزش هاست که افراد بسیاری به آن نیاز خواهند داشت .

    چه بسا افرادی بخواهند برای خود یک سایت طراحی کنند و یا به سفارش مشتری یک سایت طراحی کنند و … به هر حال یادگرفتن طراحی سایت به شما کمک خواهد کرد که درآمدهای چند میلیونی داشته باشید از این رو در ادامه به شما خواهم گفت که :

    مقاله آموزش طراحی سایت برای چه کسانی مفید است ؟

    • افرادی که میخواهند یک سایت شخصی طراحی کنند
    • افرادی که میخواهند برای شغل خود سایت طراحی کنند
    • افرادی که با درآمد و کسب و کارهای اینترنتی آشنایی دارند و قدرت آن را میدانند
    • افرادی که میخواهند کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنند
    • افرادی که میخواهند به این حرفه به عنوان یک شغل وارد شوند
    • افرادی که متوجه سمت و سوی آینده جامعه شده اند

    با توجه بر این موارد شما میبینید که آموزش طراحی سایت و یاد گرفتن طراحی وب سایت حتی به عنوان یک تفریح نیز برای علاقه مندان واجب است .

    البته با در نظر گرفتن جهت حرکتی اقتصاد کشور و اقتصاد جهان بسیار شنیده ایم که به زودی بسیاری از کسب و کارهای سنتی از بین خواهند رفت و جای آنها را کسب و کارهای اینترنتی پر خواهد نمود پس شما باید بدانید که آیا دقیقا هم جهت با این جریان حرکت میکنید یا خیر ؟

    بعد از مطالعه مقاله آموزش طراحی سایت چه نتیجه ای برای شما حاصل میشود ؟

    شاید برای خیلی از شما عزیزان سوال باشد که بعد از مطالعه مقاله آموزش طراحی سایت چه نتیجه ای حاصل خواهد شد و یا سوال باشد که آیا بعد از مطالعه خواهم توانست سایتی برای خودم طراحی کنم که درادامه به این سوالات پاسخ خواهم داد .

    بعد از مطالعه این مقاله شما قادر خواهید بود :

    • آموزش های صحیح و کامل را از آموزش های کلاهبرداری تشخیص دهید
    • انواع روش های طراحی سایت را توضیح دهید
    •  برای خود یک وب سایت نیمه حرفه ای و حرفه ای داشته باشید
    •  مسیر اصلی و هدف نهایی تان را تشخیص دهید و به عنوان یک شغل به آن وارد شوید
    • تجارت های مربوط به این نوع کسب و کارها را تشخیص دهید
    • هزینه های کسب و کار خود را بسیار پایین بیاورید و به تجارت الکترونیک وارد شوید

    طراحی سایت چند روش دارد ؟

    چراغ کمک به آموزش طراحی سایت

    در این مقاله آموزش طراحی سایت ما به روش های متعدد ساخت سایت اشاره خواهیم کرد :

     که از جمله آنها طراحی با کدهای html  و css  و همینطور جاوا اسکریپت ، جی کوئری ، ایجکس  و مای اس کیو ال و php می باشد که در ادامه توضیحاتی درباره هر کدام از این کدها داده خواهد شد .

    ولی قبل از آن باید بدانیم که علاوه بر این کد های معروف که برای طراحی سایت استفاده می شود روش های دیگر ایجاد سایت وجود دارد مانند : پلتفرم وردپرس ، جوملا ، دروپال و روشهای راحت تر از این نیز می توان به سایت ساز ها اشاره کرد که همه آنها توضیح  داده خواهد شد .

     

    آموزش طراحی سایت با کدهای  html و css

    آموزش طراحی سایت با html

    اچ تی ام ال در واقع حروف اول عبارت Hyper Text Markup Language میباشد که بعنوان یک زبان نشانه گذار متن استفاده میشود

    معمولا در یک صفحه موجود بر روی وب سایت مجموعه ای از متن ها عکس ها و بخش های مختلف وجود دارد که به کمک تگ ها و کدهایی که html در اختیار ما قرار میدهد میتوانیم یک ساختار مشخص از اطلاعات را در این قسمت به وجود آوریم و در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دهیم هر یک از زبان های html معنا و مفهوم خاص خود را دارد صفحاتی که توسط این زبان ساخته می شود متشکل از مارک آپ تگ و عباراتی است که دارای پسوند اچ تی ام و یا اچ تی ام ال می باشد .

     و باید بدانید که html یک زبان برنامه نویسی نیست اما بسیار رابط راحتی است که می‌توان از طریق آن با زبان های پیشرفته برنامه نویسی مانند asp و php ارتباط برقرار کرد تمام برنامه‌های مرورگری که برای مشاهده وب سایت بوجود آمده‌اند از طریق html قادر به درک کد های زبان های برنامه نویسی شده اند .

    Css کوتاه شده  عبارت Cascading Style Sheets می باشد .

    سی اس اس قابلیت صفحه آرایی استایل دهی و زیبا سازی صفحات وب را برای یک طراح سایت فراهم می کند .

     در واقع جالب است بدانید که ساختار یک صفحه وب با استفاده از html تعیین می شود و سپس با به کار بردن کد های css چیدمان و استایل دهی انجام می شود که شامل تمامی رنگ ها ، ابعاد و اندازه ، حاشیه ها ، فونت ها ، مکان قرار گیری و دیگر اجزا می باشد .

    سی اس اس یک استاندارد مشخص تعریف شده برای برنامه های مرورگر اینترنت است و به همین دلیل می توان یک صفحه وب را در مرورگرهای مختلف به صورت یکسان دید

    آموزش طراحی سایت با JavaScript & jQuery & Ajax

    آموزش طراحی سایت با Javascript

    آموزش طراحی سایت با JavaScript

    جاوا اسکریپت توسط شرکت Netscape و با نام LiveScript به عنوان نرم افزاری مفید جهت استفاده در دنیای وب به بازار عرضه شد ولی بعدها با حمایت شرکت Sun Microsystems (پدید آورنده JAVA ) با نام جاوا اسکریپت شناخته شد .

    جاوا اسکریپت یک زبان اسکریپت نویسی است که بیشتر با کد های html در ارتباط است و دقیقاً کدهای html را روی پلتفرم های مختلف اجرا میکند

     طراحان وب سایت از طریق جاوا اسکریپت می‌توانند آبجکت های از پیش تعریف شده را برای صفحات وب ایجاد کنند که از این طریق توانایی طراح بالا رفته و می تواند یک سایت کاملاً حرفه ای را ایجاد کند البته جالب است بدانید که جاوا و جاوا اسکریپت با هم تفاوت دارند .

     Ajax

    آموزش طراحی سایت با ajax

    برای تعریف کامل ایجکس نیاز به زمان زیادی است و البته بعد از تعریفات و توضیحات در این مورد متوجه خواهیم شد که ایشان را به صورت کامل درک نکرده ایم ولی به شکل ساده می‌توان گفت که هیچ کس ما را قادر می‌کند که بدون بارگذاری مجدد صفحه وب بخشی از صفحه را برای کاربر بارگذاری کنیم و این کار را با تبادل بسیار اندکی با سرور انجام دهید .

      جالب است بدانید که در سایت هایی که با تکنولوژی بالایی طراحی می شوند ایجکس یک بخش جدایی ناپذیر است البته بدانید که طراحان حرفه ای وب سایت از تمامی کد های معرفی شده در این مقاله آموزش طراحی سایت استفاده می کند .

     

    jQuery

    آموزش طراحی سایت با جي کوئري

    جی کوئری در واقع یک کتابخانه از جاوا اسکریپت است که استفاده از جاوا اسکریپت را برای طراح وب سایت بسیار راحت می کند .

    به عبارت دیگر جی کوئری یک چارچوب جاوا اسکریپت برای آسان ساختن استفاده از جاوا اسکریپت می باشد .

    با کمک جی کوئری طراح سایت می تواند اسناد html را به راحتی و به گونه ای که  لازم است جا به جا کند در واقع کتابخانه جی کوئری در تلاش است دستورات پیچیده جاوا اسکریپت مثل فراخوانی ایجکس و عملیات های دی او ام را ساده تر کند تا بدون این که به دانش زیادی درباره جاوا اسکریپت نیاز باشد این کارها را بتوانیم انجام دهیم .

    به طور کلی می توان گفت در کدنویسی برای هر کاری یک پلاگین جی کوئری وجود دارد که این موضوع کار را برای طراح وب سایت آسان می کند .

    طراحی سایت ارزان با وردپرس ، دروپال و جوملا

    آموزش طراحی سایت با سيستم هاي مديريت محتوا

    وردپرس و دروپال و جوملا CMSهای سیستم مدیریت محتوا می باشد که به صورت اپن سورس یا کد باز  مورد استفاده قرار می‌گیرند .

    اپن سورس یعنی  کسانی که از این سیستم های مدیریت محتوا استفاده می‌کنند می‌توانند آنها را مجددا کدنویسی کرده و بهبود دهند .

    در واقع شما با ایجاد یک سایت از طریق وردپرس ، دروپال و جوملا میتوانید محتوایی که می‌خواهید ارائه دهید را مدیریت کرده و از طریق بازاریابی اینترنتی آن را به کاربران نشان دهید یکی از بهترین روش‌های ایجاد سایت استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا میباشد که در این مقاله آموزش طراحی سایت به آنها اشاره کردیم .

     معروف ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا ، وردپرس می باشد که کاربری بسیار آسانی دارد .

     در واقع با استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا شما دیگر نیازی به کدنویسی ندارید .

    که البته راه‌اندازی یک سایت با سیستم های مدیریت محتوا نیز دانش خاص خود را می‌طلبد که شما با صرف زمان باید آن را یاد بگیرید .

     همچنین در این میان لازم به ذکر است که اگر نیاز به طراحی سایت با وردپرس دارید تیم طراحی رسانه امین همواره در کنار شماست .

    آموزش طراحی سایت با سایت ساز ها

    آموزش طراحی سایت با سايت ساز

    از دیگر روش های طراحی سایت که در این مقاله آموزش طراحی سایت می خواهیم به آن اشاره کنیم ایجاد سایت از طریق سایت ساز ها می باشد .

     سایت ساز ها راحت ترین روش ایجاد سایت هستند که شما نه نیازی به کد نویسی دارید و نه نیازی به دانش وردپرس فقط کافیست که وارد سایتهای سایت ساز شده و قالب مورد نظر که به کاربران نشان داده خواهد شد را انتخاب کرده و به صورت رایگان و یا پرداخت مبلغی سایت خود را داشته باشید .

     شاید راحت بودن این روش به کاربران اینترنتی این موضوع را القا کند که این روش بی ارزش تر از روش های دیگر است ولی جالب است بدانید که سایت های موفقی وجود دارند که از طریق سایت سازها درست شده اند و بسیاری از سایت ها نیز وجود دارد که با این روش ساخته شده و شکست خورده اند .

     یکی از دلایل مهم موفقیت و یا شکست یک وب سایت دانش سئو و بازاریابی اینترنتی فردی است که آن سایت را راه اندازی کرده است و باز هم لازم به ذکر است که اگر مشتاق به یادگیری بازاریابی اینترنتی هستید می توانید از بخش تماس با ما در سایت رسانه امین ارتباط برقرار کرده و آموزش های کاملا حرفه ای و به روز را دریافت کنید .

    روش های یادگیری و آموزش طراحی سایت

    کتاب آموزش طراحی سایت

    آموزش طراحی سایت با کتاب های موجود در بازار

    برای یادگیری طراحی سایت کتاب های بسیاری در بازار وجود دارد که بیشتر آن ها مربوط به کتاب های کدنویسی و زبان های کدنویسی است که یادگیری از این طریق نوعی آموزش آکادمیک به حساب می آید که شما با آن بخش تئوریک مسئله را یاد خواهید گرفت که صد البته با این راه کدنویسی را یاد گرفتن بسیار وابسته به استعداد و درک شما خواهد بود که چه چیزی را از کتب موجود یاد گرفته اید .

    سایت های ایرانی و خارجی

    اگر همراه با مطالعه کتاب سری هم به این نوع از اموزش طراحی سایت بزنید بسیار سود خواهید کرد مثلا شما به راحتی میتوانید در سایت یوتیوب بخش های مختلف و زیادی از کدنویسی به زبان های مختلف را یاد بگیرید و این حداقل به شما کمک خواهد کرد که دست به عمل بزنید .

    بسته های آموزش ویدئویی

    علاوه بر کتاب و تحقیقات اینترنتی خریدن بسته های اموزش ویدئویی موجود در سطح اینترنت و همینطور در مغازه های مربوطه نیز خالی از لطف نخواهد بود اما در این بخش یک سوالی بوجود می اید :

    آیا منی که چیز زیادی از کد نویسی نمیدانم این ویدئو به درد من خواهد خورد ؟

    آیا پولی که بابت این بسته آموزشی میدهم ارزش واقعی آن است یا گران تر میپردازم ؟

    بهترین راه برای پاسخ به این سوالات این است که شما اوایل راه را با کوشش و تلاش خود ادامه بدهید و تبدیل شوید به یک فرد خود آموخته که این بسیار به نفع شما خواهد بود که بعد از کمی راه افتادن میتوانید متوجه شوید که چه نوع اموزشی را نیز دارید و میتوانید از ان استفاده کنید .

    کلام پایانی و جمع بندی

    با توجه به همه این توضیحات در رابطه با آموزش طراحی سایت باید به یک نکته مهم اشاره کنم که اگر شما میخواهید ایجاد سایت را یاد بگیرید باید پشتکار وتلاش کافی به خرج دهید .

    چون این حرفه همچون حرفه های دیگر سختی ها و موفقیت های خودش را دارد و حتما چشیدن طعم لذت بخش موفقیت به کام شما نیز خوش خواهد آمد .

    اما با در نظر گرفتن سمت و سوی اقتصادی جامعه بسیار راحت میشود فهمید که در این حرفه نیز درآمدهای بسیار خوبی میتوان داشت چه بعنوان فردی که صاحب یک سایت باشید و چه بعنوان فردی که سایت طراحی کنید .

    و در نهایت کلام شاید شما نیاز به داشتن یک سایت دارید و همین جا لازم به ذکر است که همکاری شما با رسانه امین در رابطه با طراحی سایت شخصی و فروشگاهی و شرکتی و بازاریابی اینترنتی و سئو باعث افتخار ما خواهد بود و چه بسا قیمت های پیشنهادی ما قیمت هایی باشد که در بازار ندیده باشید و از این بابت به شما اطمینان خواهیم داد از صفحهتماس با ما در ارتباط باشید .

    و حالا شما دوستان گرامی آیا روشی برای آموزش طراحی سایت در نظر دارید ؟ و آیا این مقاله برای شما مفید واقع شد ؟

    ما در بخش دیدگاه ها با جان و دل تلاش خواهیم کرد بصورت کارشناسانه به سوالات و نظرات شما پاسخ دهیم پس تیم کارشناسی رسانه امین رو از این محبت خودتون بی دریغ نکنید همین با رجوع به صفحه طراحی سایت در تبریز اطلاعات بیشتری نیز کسب کنید

    منبع : مقاله آموزش طراحی سایت در رسانه امین

    شوتینگ استارامینی
    جمعه 16 فروردين 1398 - 20:32
    بازدید : 132
    برچسب‌ها :

    این یکی از قدیمی‌ترین روش‌های درآمدزایی آنلاین است. سازمان‌های زیادی کسب‌و‌کار خود را به این صورت ایجاد کرده‌اند. را تغییر بدهید و با محصولات‌ دیگر ترکیب کنید و با قیمت بالاتر بفروشید. وب‌سایتی با مخاطبان خاص درست کنید و از سیستم همکاری در فروش با سایر کسب‌و‌کارها استفاده کنید در این سیستم شما محصول یک شرکت دیگر را در وب‌سایت خود می‌فروشید. 

    ادامه مطلب
    شوتینگ استارامینی
    جمعه 16 فروردين 1398 - 20:21
    بازدید : 140
    برچسب‌ها :

    در این مقاله از آموزش سئو در مورد کسب و کار اینترنتی اطلاعات بسیار کاربردی می آموزیم.

    کسب و کار اینترنتی (online business) به صورت ویژه راه را برای عموم افراد باز کرده تا از اینترنت به شکلی عالی درآمد کسب کنند. هر شخصی می تواند یک کسب و کار اینترنتی را با یک کامپیوتر راه اندازی کند.

    کسب و کار اینترنتی نیاز به هیچ دانش فنی ندارد ، لازم نیست بدانید که چطور یک وبسایت طراحی کنید! هیچ دانش برنامه نویسی مورد نیاز نیست.

    ادامه مطلب
    شوتینگ استارامینی
    پنجشنبه 15 فروردين 1398 - 15:32
    بازدید : 200
    برچسب‌ها :

    شاید برای  شما این پرسش پیش آمده باشد که چگونه میتوان کسب درآمد اینترنتی داشت. اگر “کسب درآمد اینترنتی” را در گوگل جستجو کنید به نتایج بسیار زیادی خواهید رسید که میتوان آنهارا سه دسته کرد.
    دسته اول :این دسته سعی در فروش محصولات آموزشی خود دارند که با قول های عجیبی مانند “درآمد میلیونی با روزی دوساعت کار در خانه” سعی در جذب خریدار برای محصولات خود دارند (که البته باعث درآمد میلیونی برای خود شخص فروشنده میشود و نه شما!).
    دسته دوم : گروهی که سعی در عضو کردن شما در سایت های هرمی دارند (که بازهم درآمد واقعی برای خودشان است و در نهایت دست شما در پوست گردو خواهد ماند)
    دسته سوم : این گروه آموزش راه کارهایی واقعی برای کسب درآمد اینترنتی میدهند اما مشکلی که هست کم بودن تعداد و گم شدن آنها بین گروه های نام برده در بالا است! همین طور به دلیل فراوان بودن راه های کسب درآمد اینترنتی، گزینه ها خیلی زیاده که ممکن است باعث گیج شدن خواننده شود و در نهایت هم شخص نتواند تصمیم درستی بگیرد.

    در این مطلب سعی کرده‌ایم تمام راهکار های کامل و واقعی برای کسب درآمد اینترنتی رو برایتان توضیح دهیم تا بتوانید با توجه به علاقه و توانایی هایتان بهترین راه کار را انتخاب کنید تا به درآمد مناسبی برسید. البته این نکته را فراموش نکنید که کسب درآمد از هر کاری نیاز به دانش در آن زمینه و تلاش داره و جملاتی که گاهی اوقات دیده میشود با مضمون “کسب درآمد از اینترنت بدون هیچ گونه دانش و تخصص” یا “میلیونر شدن با روزی دوساعت کار در منزل” چیزی بجز دروغ جهت فریب دادن شما نیست.

    پله اول: توانایی های خودرا رو پیدا کنید: موضوعی که باعث میشود بسیاری افراد موفق نشوند، عدم شناخت کافی از توانایی های شان است. احتمالا این جمله را شنیده اید:

    هر کسی یک نابغه است. ولی اگر یک ماهی را از روی توانایی‌اش در بالا رفتن از درخت قضاوت کنی، آن ماهی تمام عمرش را با این باور زندگی خواهد کرد که یک احمق است!

    پس برای اولین قدم باید توانایی های خود را بشناسید تا بتوانید مسیر درست را انتخاب کرده و در کار خود موفق شوید. ممکن است توانایی خوبی در نوشتن داستان کودک، یا مهارت فنی مانند طراحی سایت داشته باشید! پس ابتدا توانایی های خود را چه کوچک و چه بزرگ بر روی کاغذ بنویسید. این کار در مراحل بعد کمک بسیاری به شما خواهد کرد . اما به هیچ وجه سعی در گول زدن خود نداشته باشید و سعی کنید واقع بین باشید. حالا با دقت ادامه مطلب را دنبال کنید تا بهترین راه کسب درآمد اینترنتی را برای خود انتخاب کنید:

    هر کسی یک نابغه است

    پله دوم: باید زمانی که در روز میتوانید به کار اختصاص بدهید را مشخص کنین. اگر کارمند باشید ممکن است ساعت های پایانی روزتان را بتوانید به این کار اختصاص دهید یا شاید یک دانشجو باشید و وقت آزاد بیشتری داشته باشید. با خود رو راست باشید و زمان های واقعی که میتوانید در طول هفته وقت بگذارید را یادداشت کنید.

    پله سوم: حالا هم توانایی های خود را میشناسید و هم میدانید در طول روز چه مقدار زمان آزاد برای کار دوم دارید، ما نیز سعی کردیم تعدادی از بهترین مقالات موجود در اینترنت رو برایتان جمع‌آوری کنیم تا در این انتخاب بتونیم کمکتان کنیم. پس ادامه مطلب رو با دقت مطالعه کنید!

    کسب درآمد اینترنتی با انجام کار تایپ

    شرکت های بسیاری هستند که کارای تایپی زیادی دارن و برای این کار شخصی رو برای دور کاری استخدام میکنن. با یاد گرفتن تایپ ده انگشتی با سرعت بالا میتوانید در ساعات خالی روزتان کسب درآمد اینترنتی کنید. خوبی این روش این است که میتوانید از کوتاه ترین زمانی که در اختیار دارید برای کسب درآمد استفاده کنید. همین طور اگر با کامپیوتر زیاد کار میکنید یا شغل اولتان مربوط با کامپیوتر هست مطمئناً یاد گرفتن تایپ با سرعت بالا میتواند صرفه جویی بسیار زیادی در وقتتان کند! در این صورت شما با یاد گرفتن تایپ با سرعت بالا میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید! سایت یوتایپ میتواند در یادگیری تایپ ده انگشتی فارسی و انگلیسی به شما بسیار کمک کند.

    آموزش تایپ فارسی و انگلیسی

     

    اگر در زمینه تولید محتوا فعالیت میکنید و یا میخواهید سفارش تولید محتوا انجام بدید سایت اینفوگرامر رو ما به شما معرفی میکنیم که اولین سایت تخصصی در زمینه تولید محتوا می باشد.

    اینفوگرامر بستر انجام پروژه های محتوای دیداری

     

    سایت ۱۰FastFingers هم برای هنگامی که تایپ ده انگشتی را یاد گرفته اید و میخواهید سرعت تایپتان را بالا ببرید بسیار مناسب است! این سایت هربار سرعت تایپت شما رو با دفعات قبل خودتان و اشخاص دیگری که در این سایت هستند مقایسه میکند. این گونه به تمرین بیشتر تشویق شده و سرعت تایپتان هم بسیار بالا میرود!

    تست سرعت تایپ فارسی و انگلیسی

     

    کسب درآمد اینترنتی با فعالیت در سایت های فری لنسینگ

    شرکت های بسیاری به دلایلی مانند کمبود جا یا محدودیت های مالی و… به جای استخدام افراد، اقدام به استخدام فری لنسر (آزاد کار) میکنند. برای کسب درآمد اینترنتی به این روش فقط کافیست به عنوان یک فری لنسر (آزاد کار) در سایت هایی که در این زمینه باز شده اند مثل پونیشا یا کاریشه ثبت‌نام کنید و با ارائه خدمات خودتان یا خدماتی که ما در ادامه ذکر خواهیم کرد آغاز به کسب درآمد اینترنتی کنید.

    کسب درآمد اینترنتی با ساخت کاردستی و وسایل خلاقانه

    یکی از بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی، ساخت کار دستی و وسایل خلاقانه و فروش آن‌هاست! مثلا اگر میتوانید روی ماگ طرح های سفارشی با قیمت و کیفیت مناسب چاپ کنید یا عروسک های سفارشی بسازید و…! این روش میتواند خیلی به کار شما بیاید! اگر به کار در این زمینه علاقه دارید و نمیدانید از کجا شروع کنید به شما سایت ساختنی را که سایتی کامل و بسیار جالب برای یادگیری روش ساخت وسایل با جالب و خلاقانه است را پیشنهاد میکنم. در این سایت آموزش ساخت هر چیزی را پیدا خواهید کرد. تمامی مطالب این سایت از مقالات تا ویدئو ها کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت حق عضویت یا خرید آنها نیست.

    کسب در آمد اینترنتی با ساخت کاردستی و وسایل خلاقانه
    اما اگر این سوال برایتان پیش آمده که چگونه میتوان وسایلی که ساخته اید را به فروش برسانید باما در ادامه همراه باشید.

    کسب درآمد اینترنتی با فروش اجناس نو و دست دوم

    در گذشته شخص تنها مواردی را میتوانست به فروش برساند که به اندازه کافی برای آن تقاضا وجود داشت. چرا که پیدا کردن مشتری برای اجناسی که طرفداران کمی داشت بسیار سخت بود و نگهداری این اجناس در مغازه فقط باعث اشغال فضا میشد. اما با گسترش اینترنت و راه اندازی سمساری های آنلاین نظیر شیپور و دیوار ، فروش اجناس (چه دست دوم و چه نو) بسیار ساده شده. هرقدر هم که محصولی کم طرفدار یا خاص باشه، تنها قیمتی منصفانه لازم است تا در کمترین زمان شاهد به فروش رفتن و تبدیل آن به پول نقد باشید!
    اگر همچنان درباره به فروش رفتن وسایل دست دوم خود تردید دارید به نمونه های زیر توجه کنید:

    فردی با انتشار تصویر یک جوجه خروس، آن را به قیمت ۶٠‌هزار تومان برای فروش آگهی کرده است. او عنوان خروس لاری قلم سبز چشم ساعتی! را برای کالایش انتخاب کرده و در توضیح آن نوشته است این خروس از نژاد خروس‌های جنگجو و مسابقه‌ای است. فرد دیگری یک ست کامل دندان مصنوعی را با قیمت ٨٠٠‌هزار تومان عرضه و تأکید کرده است این کالا سوغاتی آمریکاست و از بسته‌بندی خارج نشده است.

    شاید برای بسیاری از ما جملات بالا عجیب باشد، اما با ورود به این سمساری های آنلاین میتوانید نمونه هایی حتی عجیب تر از موارد بالا ببینید که با موفقیت به فروش رفته اند!
    فراموش نکنید که این سایت ها فقط برای فروش محصولات دست دو نیستند بلکه میتوانید کاردستی هایی که بالا صحبتشون رو کردیم به راحتی و رایگان بفروشید! همین طور سایت های نیازمندی خیلی زیادی وجود دارن که با ثبت آگهیتون اونجا میتونین برای اجناستون مشتری پیدا کنین. پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش محصولات به صورت اینترنتی این مطلب رو بخونین.

    کسب درآمد اینترنتی با فروش عکس

    در بسیاری از کشور ها که قوانین سفت سخت کپی رایت وجود دارد، خرید و فروش عکس برای استفاده های شخصی و صنعتی امری معمول است. شرکت ها و موسسات بزرگ که نیازمند تعداد زیادی عکس هستند با استخدام یک یا چند عکاس نیاز خودرا برطرف میکنند، اما شرکت های کوچک تر برای تهیه عکس های مورد نیاز خود از سرویس های خرید آنلاین عکس استفاده میکنند. متاسفانه به دلیل مشکلات زیاد (مشکل پرداخت و…) فروش عکس های عکاسان ایرانی در این سایت ها بسیار سخت میباشد.
    در ایران نیز مدتی است که سایت هایی مانند استوک‌فوتو و رنگیتر که در زمینه خرید و فروش عکس فعالیت میکنند. اگر شما از علاقه مندان به عکاسی باشید مطمئناً این نوع کسب درآمد برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود. همچنین اگر علاقه‌مند به هنر عکاسی هستید میتوانید با استفاده از آموزش های رایگان سایت لنزک توانایی عکاسی خود را بسیار بهبود ببخشیده و با این کار عکس های حرفه ای تر و با ارزش‌تری بگیرید.
    کسب درآمد اینترنتی با فروش عکس در استوک فوتو و رنگی‌تر

    کسب درآمد اینترنتی با ساخت ویدیو

    ساخت ویدیو میتواند یکی از بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی باشد. این که از چه شیوه ای برای سود آوری از ویدیو استفاده کنید بر عهده خودتان است. عده ای با ساخت ویدیو های آموزشی رایگان اقدام به معرفی برند و خدمات خود میکنند(Video Marketing). عده ای دیگر ویدیو های آموزشی خود را در سایت هایی مانند فرادرس یا مکتب‌خونه به فروش میرسانند. گروهی با تولید ویدیو های همه گیر (Viral) و جذب مخاطب، با قرار دادن تبلیغات به کسب درآمد اینترنتی میپردازند.

    هرساله بودجه وسیعی از شرکت های بزرگ و کوچک صرف تبلیغ محصولات و برند ها در این شبکه ها میشود که عمده آن به بازاریابی اشخاص تاثیر گذار (Influence Marketing) اختصاص داردکه بهترین گزینه آن ورزشکاران و هنرمندان فعال در اینستاگرام هستند. اما جالب است بدانید که بسیاری از اشخاصی که این طریق کسب درآمد میکنند را نمیشناسید!در واقع شما نیز میتوانید چهره ای تاثیر گذار باشید و بهکسب درآمد اینترنتی بپردازید. نمونه هایی مانند سوری‌لند (سروش رضایی) و مهرداد حبیبی میتوانند الگو هایی ازین دست باشند. در سوری‌لند نام یک اسپانسر و حامی قرار داده می‌شود و سوری‌لند بابت ساخت هر انیمیشن و انتشار آن در صفحه خود درآمد کسب می‌کند. مهرداد حبیبی نیز با تولید ویدیو هایی طنز و استفاده از تبلیغات پنهان درآمد زایی میکند.

    اگر به درآمد زایی در زمینه اشخاص تاثیر گذار علاقه مند هستید میتوانید مطلبی که ما با نام چگونه در اینستاگرام مشهور شویم؟ تهیه کرده‌ایم را مطالعه کنید.
    ممکن است با خود بگویید تولید ویدئو کار هرکسی نیست. اما این را نیز بدانید اگر ایده های خوبی برای این کار دارید در آغاز کار میتوانید با دوربین تلفن هوشمند خود و نرم‌افزار های ساده ویرایش ویدئو کار را شروع کنید.
    برای مثال نرم افزار Microsoft Movie Maker نرم افزاری بسیار ساده و ساخت شرکت مایکروسافت است که برای ساخت ویدیوهای ساده با کامپیوتر های شخصی بسیار مناسب است. آموزش کامل کار با این نرم افزار را در وبسایت انزل‌وب بخوانید
    کسب درآمد اینترنتی با ساخت ویدیو مایکروسافت مووی میکر

    در صورتی که به کامپیوتر دسترسی ندارید نیز میتوانید با تلفن هوشمند اندرویدی خود شروع به ساخت ویدئو کنید. سایت لیبانو آموزشی تصویری برای ساخت ویدئو با استفاده از اپلیکیشن KineMaster برای اندروید تدارک دیده است.

    کسب درآمد اینترنتی با ساخت ویدیو با اپلیکیشن اندرویدی لیبانو

    کسب درآمد اینترنتی با فروش کارت شارژ

    با توجه به میزان تراکنش های خرید کارت شارژ (ایرانسل – همراه‌اول – رایتل) کسب درآمد اینترنتی از این طریق میتواند راهی سودآور باشد. برای مثال سود حاصل از فروش هر کارت شارژ ایرانسل حدود ۲ درصد کل مبلغ شارژ میباشد و طبیعتا هرچه تعداد کارت ها یا مبلغ آنها بیشتر شود میتوانید سود بیشتری کسب نمایید. سخت ترین بخش برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کارت شارژ، مسایل فنی آن یعنی مسایل مربوط به هاست و وبسایت است که در مقاله ای در فارسی‌بیز از بتدای طراحی سایت فروش کارت شارژ تا فروش و تبدیل آن به سرمایه پرداخته شده است.

    منبع

    شوتینگ استارامینی
    يکشنبه 11 فروردين 1398 - 15:53
    بازدید : 138
    برچسب‌ها :

    گام اول: سازمان

    شما بازاریاب هستید. لازم نیست از همه چیز سر در بیاورید (البته فقط در ابتدای کار، بعد از مدتی هر اطلاعاتی می تواند برای شما مفید واقع شود.) در ابتدای کار سعی کنید که درک صحیحی از سیستم بازاریابی شرکت پیدا کنید. بدین رو شروع به انجام کارهای زیر کنید:

    1. وارد سیستم نظرسنجی از مشتریان شوید چگونه بازاريابي  کنيم

    شرکت های متوسط و بزرگ اغلب به صورت منظم نظرسنجی هایی را به روش های مختلف از مشتریان خود انجام می دهند. این نظرسنجی ها طیف وسیعی از موضوعات نظیر میزان رضایت از کیفیت محصولات، میزان رضایت از خدمات پس از فروش، میزان رضایت از فرایند خرید (از زمان انتخاب محصول تا دریافت آن) و ... را در بر می گیرد. این نظرسنجی ها منابع ارزشمندی برای آشنایی با شرکت و جایگاه آن در بازار و در میان مشتریان است. نمراتی که از این نظرسنجی ها در می آید، نقاط قوت و ضعف سازمان را می شناساند.
     
    بازاریابی را از کجا و چگونه باید شروع کنیم؟

    نکته عملی: تمامی شرکت هایی که گواهی مدیریت کیفیت (ISO) دارند، دارای سیستم مدون نظرسنجی هستند. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که روش انجام نظرسنجی ها را بررسی کنید. آنها را با روش های استاندارد بسنجید. اگر پیشنهادی دارید ارائه دهید.

    برای مرتفع کردن نقاط ضعفی که در این فرایند می بینید، پیشنهاد دهید. اگر هم شرکت فاقد این سیستم بود، کارتان را از همین جا شروع کنید. یک سیستم خوب برای نظرسنجی از مشتریان در موضوعات مختلف راه بیندازید. مدیران از نظرسنجی ها خوش شان می آید. آنها دوست دارند بدانند در شرکت شان چه خبر است. کجای کارشان ایراد دارد و مشتریان درباره آنها چه فکر می کنند.

    2. یکی از ارزشمندترین دارایی های هر شرکت، بانک اطلاعاتی شکایات و پیشنهادات آن است

    تمام خواسته های مشتریان در غُر زدن های شان است. آنها در مورد خواسته های شان کوتاه نمی آیند و مدام ایراد می گیرند و خواسته های پشت سر هم دارند. این خواسته ها به عنوان شکایت یا پیشنهاد در فایل های مخصوصی ثبت می شوند. البته برای شرکت هایی که دارای گواهی مدیریت کیفیت (ISO) هستند، به این فایل ها رجوع کنید و تا می توانید اطلاعات کسب کنید.

    نکته عملی: همان طور که گفته شد، اگر شانس داشته باشید و بتوانید در شرکتی که گاهی مدیریت کیفیت (ISO) دارد استخدام شوید، برخی کارها از قبل انجام شده و اطلاعات موجود است. و اگر هم نتوانستید در چنین شرکتی کار کنید، خودتان دست به کار شوید و شروع به دریافت پیشنهادات و شکایات مشتریان شوید.

    این کار را از راه های مختلف مثل نظرسنجی ها، تماس تصادفی و غیره می توانید انجام دهید ولی یادتان نرود، فقط دریافت شکایت یا پیشنهاد مهم نیست. مهم تر از آن این است که آن را تا انتها پیش ببرید، حلش کنید، مشتری را خشنود کنید و در نهایت یکی از ایرادات عملکرد سازان را رفع نمایید.

    گام دوم: مشتریان

    اگر بتوانید مشتریان تان را بشناسید، به چند مزیت مهم دست پیدا می کنید:

    اول: از جایگاه شرکت در بازار اطلاعات خوبی به دست می آورید.

    از این طریق می توانید نام تجاری (Brand) شرکت را که ارزشمندترین دارایی های شرکت است، بشناسید. می توانید عواملی را که باعث قوت گرفتن آن شده اند، دریابید و در برنامه های تبلیغاتی تان بر آنها تکیه کنید. می توانید عوامل آسیب زننده به نام تجاری را کشف کنید و با ارائه پیشنهاداتی به مدیریت، سعی در تقویت آن کنید. (این کار از طرفی هم باعث جلب توجه مدیریت به شما می شود.) همین یعنی کلی کار برای انجام دادن.
     
    بازاریابی را از کجا و چگونه باید شروع کنیم؟

    دوم: مشتریان تان را می شناسید.

    این یک مزیت بزرگ برای شما به عنوان بازاریاب است. همین اطلاعات باعث می شود که در طراحی محصولات جدید، یا هر کار دیگری نظر شما را بپرسند چون تنها شمایید که با مشتری در ارتباط هستید و خواسته های او را می دانید. این اطلاعات به تدریج شما را در سازمان مهم می کند و اگر بتوانید با حفظ ارتباط با مشتریان اطلاعات تان را نسبت به آنها افزایش دهید، روز به روز در سازمان مهم تر می شوید.

    یادتان نرود که نیازی نیست از همه چیز سر در بیاورید ولی اینگونه اطلاعات باعث می شود که سایر واحدهای سازمان نیاز داشته باشند تا شما به همه چیز احاطه داشته باشید، به خصوص گل سرسبد سازمان یعنی واحد تحقیق و توسعه.

    سوم: با پیگیری شکایات و خواسته های مشتریان، می توانید خود را به آنها بشناسانید.

    یکی از زیرمجموعه های واحد بازاریابی واحد ارتباط با مشتریان است. با پیگیری خواسته های مشتریان و برآورده کردن خواسته های آنان و جلب رضایت شان، واحد خود را به آنان بشناسانید.

    پس از مدتی مشتریان واحد شما و خط تلفن شما را به عنوان دروازه شرکت می شناسند. اینگونه به صورت خودکار اطلاعات به سمت شما سرازیر می شود و شرکت هم شما را نقطه ارتباطی خود با دنیای بیرون در نظر می گیرد.

    چهارم: گاهی اوقات پیش می آید که از سایر واحدهای سازمان به خصوص واحد تحقیق و توسعه درخواست انجام تحقیقات موردی به شما می شود.

    اگر این تحقیقات در خصوص ایده برای محصول جدید باشد، در فایل پیشنهادات سر بکشید، بعضی از مشتریان ذهن فعالی دارند و ایده های خوبی می دهند.

    پنجم: از طریق پیشنهادات و شکایات و پیگیری آنها، می توانید مشتریان تان را دسته بندی کنید.

    حدود 10 درصد از مشتریان هستند که اطلاعات و تجربه بالاتری نسبت به سایرین دارند. آنها را جدا کنید و در یک فایل جداگانه نام شان را بیاورید.

    به منظور انجام تحقیقات تحلیلی که نیاز به دانش و تجربه زیادی است (و نمی توانید به هر کسی رجوع کنید)، این بانک اطلاعاتی به دردتان می خورد.

    گام سوم: رقبا

    بانک اطلاعات رقبا را به روز کنید. شرکت های بزرگ و باتجربه، دارای بانک اطلاعاتی منظمی از رقبای شان هستند. یکی از نخستین کارهایی که شا زمانی که وارد یک شرکت می شوید می بایست انجام دهید این است که رقبای آن شرکت را بشناسید.
     
    بازاریابی را از کجا و چگونه باید شروع کنیم؟


    به سراغ اطلاعاتی که از آنها جمع شده (نظیر کاتالوگ، سایت، فهرست قیمت و ...) بروید و به دقت آنها را مطالعه کنید. سعی کنید هرگونه اطلاعاتی را از رقبا در ذهن بسپارید. نام آنها، محصولات شان، قیمت های شان، اینکه با چه شرکت های خارجی کار می کنند، نام مدیرعامل و هر اطلاعات دیگر.

    در مواقع مورد نیاز، اگر کسی به اطلاعاتی از بازار نیاز داشت، قبل از سرک کشیدن در حجم زیادی از کاغذ می تواند به شما و ذهن شما رجوع کند. این یعنی یک مزیت بزرگ. این هم از آن دسته اطلاعاتی است که شما را در سازمان متمایز می کند.

    با این حال سعی کنید که اطلاعات رقبا را نزد خودتان (و نه کس دیگری) مدام به روز نگه دارید. برای هر کدام زونکن جداگانه ای را اختصاص دهید و به طرق مختلف با آنها تماس بگیرید. سعی کنید هر طور شده اطلاعات جدید را از آنها بگیرد.

    نکته عملی: یکی از کارهای جالبی که می توانید انجام دهید این است که خود را به عنوان مشتری معرفی کنید و با رقبای تان تماس بگیرید و ببینید که آنها درباره شما و محصولات تان به مشتریان چه می گویند.

    این کار سخت است ولی اطلاعات بسیار خوبی به دست می دهد؛ اطلاعاتی که می تواند در معرفی محصول یا تبلیغات تان یا هر برنامه ای که برای معرفی نام تجاری تان دارید، مفید واقع شود.

    منبع

    شوتینگ استارامینی
    يکشنبه 11 فروردين 1398 - 15:48
    بازدید : 126
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 18
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه